Pracując nad modułem wycen dążyliśmy do maksymalnego uproszczenia procesu i uniknięcia wielokrotnego podawania zbędnych danych przez klienta. Poniżej zamieszczamy krótką instrukcję która w 3 krokach przedstawia proces Wyceny indywidualnej.
Proces odbywa sie w 3 krokach
Wprowadzenie podstawowych danych
Akceptacja wyceny
Zlecenie poprzez zuupełenienie brakujących inofmacji
Na wstępie informujemy, że moduł powstał aby wyceniać przesyłki nietypowe, wielopaletowe czy międzynarodowe. Prosimy nie składać zapytań na pojedyncze palety, gdyż najlepsza opcja dostępna jest automatycznie.
Zlecenie na indywidualną wycenę składamy bezpośrednio w panelu zamów kuriera. Wprowadzamy podstawowe dane jak:
Dzięki temu sprawdzimy dostępne opcja a w przypadku braku lub niesatysfakcjonujących, jednym kliknięciem zlecamy wycenę bez konieczności podawania ponownie danych w osobnym formularzu czy wywysłania maili.
Wybieramy przycisk: WYCENA INDYWIDUALNA
Po kliknięciu wyświetli się nowe okno w którym będą już uzupełnione dane kontaktowe Państwa (niezalogowani użytkownicy muszą podać dane do kontaktu)
W polu Uwagi można dodać istotne informacje które należy wziąć pod uwagę przy kalkulacji jak: transport ADR, wymagany samochód z windą, towar niepiętrowany itp.
Po przygotowaniu wyceny, otrzymają Państwo maila jak poniżej z możliwością akceptacji lub rezygnacji
Otrzymane oferty są również widoczne również z pozycji górnego menu „Oferty”
Po kliknięciu akceptuj zostaną Państwo przeniesieni do standardowego formularza zamówienia gdzie należy uzupełnić brakujące informacje i zlecić usługę. Wcześniej podane pola dotyczące miejsca załadunku dostawy oraz gabarytów będą zablokowane do edycji.
W razie pytań zapraszamy do kontaku z opiekunem lub skorzystanie z poniższego formularza
Zespół DONATI24