Anulowanie zleceń w Panelu Klienta

2025-06-02

Od teraz anulowanie przesyłek w Donati24 jest jeszcze prostsze!

Jeśli zlecenie nie jest już potrzebne, mogą je Państwo anulować bezpośrednio w Panelu Klienta. Proces zależy od możliwości kuriera:

Automatyczne anulowanie (API) – dostępne u:

  • DPD – anulowanie odbioru
  • DHL – anulowanie odbioru
  • Ambro
  • PSD (do momentu zatwierdzenia przez Partnera)
  • Donati24 (wewnętrzne zlecenia)

Po anulowaniu:

  • Status zmienia się automatycznie na anulowane
  • Środki z płatności gotówkowej wracają na saldo klienta
  • Zlecenia abonamentowe nie będą fakturowane
  • W przypadku wystawionej faktury – wymagany ręczny zwrot i korekta poza systemem

Brak anulowania API lub błąd?
W takim przypadku pojawi się prosty formularz anulowania – wystarczy podać powód, a my zajmiemy się resztą.

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x